Suport auto pentru telefon în mașină

Publicat pe Actualizat pe


Sunt pretențios atunci când vine vorba de suportul pentru telefon în mașină. Pentru mine suportul pentru telefon trebuie să fie compact, să se lipească bine de geam și să țină telefonul fix, fără să aibă joc.

Caut de ceva timp un suport care să-mi îndeplinească cele trei mofturi și am găsit ceva desul de accesibil. Țin să precizez că suportul auto este pentru iPhone e compatibil atât pentru iPhone 5 cât și pentru iPhone 5s. Suportul costă doar 59 RON și poate fi achiziționat și online.

Suport auto iPhone 5
Suport auto iPhone 5

Dacă vrei un suport auto de telefon universal (pentru telefoane cu ecran de 4 inch până la 5,3 inch) poți opta pentru suportul auto Samsung ECS-K200BEGSTD. Pe acest suport am testat un Samsung Galaxy S3.

Suport auto telefon universal
Suport auto telefon universal

Pot să spun că am avut ocazia să testez ambii suporți auto și mă declar mulțumit. Au rezistat cu succes la gropile și denivelările din țara noastră chiar și pe teren accidentat.

Lasă un răspuns

