SAB 2011 – imagini si cateva pareri

Publicat pe


 

Neasteptat de dezamagitor, cel putin pentru mine. Nu am mai fost de mult timp la un salon auto cu atat de putine masini expuse, ca sa nu mai vorbesc de lipsa unor marci de renume precum Audi, BMW, Porsche si multe altele, care nu lipseau in trecut de la salonul SIAB asa cum se numea inainte.

Mai mult de 2 ore nu am avut ce sa vad, am trecut pe la standul celor de la Jaguar, Mercedes, unde am vazut un SLS si stand pe loc (ieri am vazut unul prin Bucuresti ruland).

Am facut cateva fotografii, va las sa le urmariti si voi.

2 gânduri despre „SAB 2011 – imagini si cateva pareri

    pantera1999Pantera a spus:
    22/11/2011 la 17:10

    ce i a facut frate la masinuta aia ?:))

    […] Lasă un comentariu Anul trecut SIAB-ul m-a dezamăgit total, acum trăiesc cu speranța ca SIAMB să fie cel puțin […]

Lasă un răspuns

