BMW E46 M3 Coupe by Kneibler Autotechnik dus pana la 459 CP

Publicat pe


Recent scoasa pe portile Autotechnik, automobilul BMW E46 M3 Coupe promite sa te impresioneze inca din momentlul in care o sa o vezi mergand pe strada ca sa nu ma mai gandesc la placerea de a o conduce

Masina nu contine doar body kit-ul exterior si si ceva tuning la partea tehnica. Sub capota a fost instalata piesa de rezistenta, un kit ce contine compresorul precum si un echipament ce raceste aerul primit de acesta pentru ai creste performanta acestuia. Si asa cum ma asteptam, compresorul a fost montat de G-Power, care are chiar si un nume AAS TurboMex. Pretul nu este deloc accesibil, tot upgrade-ul despre care am vorbit costand 13.000 de euro. Daca bani nu sunt o problema, odata ce ai dat banii astia pe kit-ul turbo cred ca iti permiti sa mai scoti din buzunar 1350 de euro pentru echipa Kneibler Autotechnik sa-ti monteze un kit supersport de evacuare din otel de inalta calitate. Dupa ce ai montat si evacuarea te poti bucura de BMW-ul tau E46 M3 Coupe si de cei 459 CP de sub capota si bineinteles de un cuplu de 495 Nm.

Echipa Kneibler Autotechnik s-au gandit si la siguranta celor care vor conduce masina, in aceast sens aducand noi discuri de frana, anvelope si ceva modificari la sasiu. Pentru asta acestia au montat sistemul StopTech de intalta performanta cu 6 pistonase pentru fiecare etrier si rotoare crestate pe fata, in timp ce in spate vei gasi etriere cu 4 pistonase. Daca vrei sa dispui de discurile astea trebuie sa scoti 3.852 de euro pentru partea fata si 3.103 euro pentru partea spate. In plus pentru o racire mai buna vei putea monta pentru 109 euro un kit de racire Stahlbus.

Cele patru roti pe care sta masina au jante Oxigin ce au un aspect foarte fain fie ca se invart sau stau pe loc. Rotile vor avea 20 inch si sunt incaltate cu anvelope performante de la Hankook, pe fata 255/30/20 iar pe spate 305/25/20. Pretul pentru o singura roata este de 2.723 euro, iar pentru un plus de 350 de euro vei primii alte aripi cu ajutorul carorara vei putea monta distantiere rotilor.

Lista ultimelor modificari contine nu kit KW-Sport pentru 1.749 euro si o bara stabilizatoare pentru inca 419 euro.

Tragand linie si adunand, pentru a face toate upgrade-urile despre care ti-am vorbit vei fi nevoit sa scoti din buzunar 34.824 euro.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s