ARO 243 de vanzare – unic proprietar, piese originale, stare impecabila (imagini)

Posted on Updated on


Desi nu prea am ajutat pe nimeni sa-si vanda masina pe blog, una din ele mi-a atras atentia si nu am putut rezista tentatiei.

Este vorba de un ARO 243 fabricat la Campulung Muscel in 1990 ca are toate piesele originale, reviziile facute la zi, intretinut mai mult decat trebuia! Tind sa cred ca este unic in tara, avand toate piesele originale, caroseria la fel.

Detalii tehnice:

- ARO 243 culoare bicolor
- Kilometri parcursi: 22000 km reali
- An fabricatie: 1990
- Autorizat 8 pasageri
- RAR si OMOLOGARE – ITP mai 2012
- Caroserie impecabila
- Tractiune integrala
- Motor original L25, capacitate 2495 CC, motor 63 kW /90 cp
- Consum mediu 12-14 l/100 km
- Jante sport unicat.
- Stare de functionare buna
- Toate piesele sunt originale
- Ulei Castrol, gresaje la zi
- Trusa, cric, chei si manivela originale

Revizie totala frane si instalatie electrica in 2010. Se poate monta GPL. Acumulator nou. Sasiu ranforsat si praguri refacute din fibra de sticla.

A fost folosit ocazional de cateva ori pe luna, intretinut la zi si tinut in garaj, unic proprietar.

Pret: 2.000 euro NEGOCIABIL
Relatii la tel: 0745.899.570
Persoana de contact: Boeru Nicolae
Judet: Arges

VANDUT!

 

 

 

Galeria de imagini


5 thoughts on “ARO 243 de vanzare – unic proprietar, piese originale, stare impecabila (imagini)

    laurentiu spus:
    25/07/2011 la 12:20

    este extraordinar, mi-as dori o asemenea masina ! am avut aro 243 si stiu ce inseamna dupa modul cum arata pot sa-l felicit bpe proprietar. am totusi si o obiecti ,pretul este cam mare . daca ar fi fost negociabil as fi fost interesat.

    Admin responded:
    25/07/2011 la 12:54

    Puteti suna la numarul de telefon afisat 0745.899.570. Din cate stiu eu pretul este mai mic acum. O sa ma informez si o sa actualizez si pretul.

      laurentiu spus:
      26/07/2011 la 12:29

      mersi pt. informatie! o sa contactez proprietarul la nr de tel.indicat .

    lary spus:
    30/07/2011 la 16:17

    am incercat sa contactez proprietarul la nr indicat si nu poate fi contactat. referitor la pret cred ca trebuie reactualizat obiectiv pt. ca oferta pietii este foarte avantajoasa, sunt masini ;ARO; din 1997,2000 pe motorina la preturi de la 1650-2000 euro. inca nu stiu un pret de plecare!

    alexnick spus:
    30/07/2011 la 21:24

    salut lary. m-a atentionat adminul site-ului despre mesajul tau, iar numarul este valabil – in caz ca iti da la fel suna pe nr meu: 0746.495.044, pentru ca momentan sunt si eu pe acasa si ar trebui sa raspunda careva. iar in legatura cu pretul da este negociabil de preferat la fata locului – vezi ca masina arata ca in poze si ce-ti convine sau nu, parintii mei se ocupa de vanzare.

Lasă un răspuns

